Results 1 to 6 of 6

Thread: Stat war pack is still locked after purchased it

Junior Member

Default Star war pack is still locked after purchased it

Hello:

I've bought the star war dlc but it's still locked in game ???
    Steam say it's installed but when i 'm launching the dlc, still locked in game ! grrrr !!

En français:
    Je viens d'acheter le pack star war, en lancant le jeu, celui-ci reste toujours verrouillé, pourtant quand je vais, via steam, sur le dlc (comme si je voulais l'acheter) il me dit bien qu'il est installé et j'ai d'ailleurs" jouer" à coté, mais en le lancant, le pack est tout de même en "vérrouillé" !

Je suis vraiment décu, sachant que j'ai déjà acheté une 20taine de tables sur windows 8 déjà, là, j'aimerais donc vraiment que ma demande d'aide soit entendue au plus vite et éventuellment aider d'autres dans mon cas...

Merci
    Last edited by Fpala; 05-12-2013 at 09:02 PM.

Junior Member

It is the known problem. When I opened a ticket with stream support, they informed me that they are currently working on fixing the situation; other packs work fine, this one should be unlocked soon. It doesn't seem there is much Zen Studios can do until Steam checks what's going on on their side.

En français:
    C'est un problème connu. J'ai ouvert un incident chez Steam, et le support m'a répondu qu'il travaillaient à résoudre le problème. Les autres packs fonctionnent correctement, celui-ci devrait être débloqué dans peu de temps; apparemment, il y a peu de chose que Zen puisse faire sinon attendre que Steam vérifie ce qui se passe chez eux.

KickBeaten Down

There's a temporary workaround - set Steam to Offline Mode. This will disable high scores and leaderboards; however, the tables should be playable then. Valve is working on a real fix.

KickBeaten Down

We've been told that this is now fixed!

Junior Member

I can confirm that the Star Wars DLC appeared in my library this morning! Now to wait until tonight to try it... It's going to be a long day

Junior Member

Great ! It's good now, thanks for your work with the steam support...